geriekeeverts.reismee.nl

Uh.. Zie ginds komt de stoomboot!!

Quena!

Reacties

Reacties

Rina

Ik ben benieuwd hoe dat gaat met de quena. Kun je ook les krijgen? Of is het vooral een oud instrument die verder niet zoveel gebruikt wordt?

Fijne dagen nog in Lima. En een heel goede reis naar de nieuwe stageplek!

Dikke knuffel, mama

Gerieke

Ha mams,

De quena wordt nog best wel gebruikt. Maar ik ga geen lessen volgen, ik probeer me te redden met een boekje ;)

Dank u!

Hilma Jonkman

Gerieke, ik geniet van je verhalen en foto's.
Vooral het filmpje van het koor is prachtig.
Ik hoop spoedig je enthousiasme over Peru te delen.

Joanne

Wordt dit de vervanging van de klarinet? :P

Gerieke

Geen vervanging hoop ik, haha. Maar ik hoop er wel wat melodietjes op te spelen ;) Hij ligt nu alleen in Lima, dus oefenen zit er niet in. X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!